Прес-конференція з німецькими журналістами відбулася 27 квітня в приміщенні Чернівецької обласної організації товариства "Знання".

Видавець німецької газети «Frankfurter Allgemeine Zeitung» Вернер Д’Інка та президент Академії української преси Валерій Іванов дискутували з місцевими представниками ЗМІ про стандарти журналістики та європейський досвід їх дотримання.

Фахівці відвідали вже два унівеситети, а саме Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича та один з вінницьких вишів. Їх головна мета – донести до студентів, що потрібно зробити, аби стати справді професіоналом у медійній сфері.

«Я завжди раджу журналістам вивчити якийсь класичний фах, щоб отримати серйозні ґрунтовні знання за темою, про яку писатимуть у майбутньому», – каже Вернер Д’Інка.

Також видавець каже, що журналісти повинні не лише писати, але й давати об’єктові матеріалу свою оцінку. Та оцінка без знання – просто базікання.

Вернер Д’Інка додав, що для того, аби вивести журналістику на найвищий щабель, варто вдосконалювати свій рівень. Звичайно, повинен бути присутній талант та обдарованість. Адже журналістика – це не що інше, як ремесло.

Для того, щоб робота була результативною та успішною, журналісти мають розуміти, що не вони є головними особами, а люди – публіка. «Аудиторія заслужила на перевірені факти, а не плітки. Факти, які ми, незважаючи на нестачу часу, маємо перевіряти, щоб завоювати довіру читачів», – наголосив видавець.

«Frankfurter Allgemeine Zeitung» вже встигла завоювати свою аудиторію.  Ця газета є однією з провідних в Німеччині: її щоденний тираж складає понад 300 000 екземплярів. Такий наклад зумовлений тим, що німці (на відміну від українців) звикли читати газети. За результатами опитувань було визначено, що німці в середньому витрачають на читання газети близько 55 хвилин.

На жаль, ситуація в Україні дещо відрізняється. Однією з причин того, що рівень засобів масової інформації невисокий, є непрофесіоналізм журналістів.

«Центральні ЗМІ посилаються на соціальні мережі як джерело інформації, не звертаючи уваги на те, що там вона не завжди достовірна. Вони забули, що перевірена інформація – це ключ до завоювання довіри аудиторії!» – констатує Валерій Іванов.

Та варто додати, що успіх газети і будь-якого із засобів масової інформації залежить не лише від професіоналізму журналістів, але й від самого суспільства.

завантаження

 

Олександра АГЄЄВА, Тетяна ПІНЬКАС

Читайте також: