20 квітня у медіа-центрі “Belle Vue” розпочався триденний медійний табір “Media Camp”
Що таке філософія сталого розвитку, як цікаво писати про сталу мобільність, велоспорт чи велотранспорт та як отримати 30 000 еко-підписників? Ці та інші запитання протягом трьох днів обговорюють учасники медійного табору.
“Media Camp” – це безкоштовний захід для представників регіональних ЗМІ із трьох областей України: Вінницької, Одеської та Чернівецької.
Він спрямований на привернення уваги до ідей сталого розвитку та зближення між собою засобів масової інформації з громадськими організаціями, що займаються темами, дотичними до сталості.
“Медійний табір – захід для журналістів, у першу чергу для підвищення обізнаності медійників у темі сталого розвитку та сталої мобільності. Захід відбувається в рамках реалізації проекту “Через сталий транспорт до чистого довкілля”, співфінансується Європейським Союзом та реалізовується Буковинською агенцією регіонального розвитку”, – пояснює Анна Ноголь, співорганізаторка проекту.
До проекту долучилися і студентки кафедри журналістики – Світлана Матвієнко та Діана Кермач.
– Я на проекті для того, щоб більше дізнатись про тему сталості, як цікаво писати про неї. Та найголовніше – як правильно висвітлювати проблему велотранспорту, щоб її почали якось вирішувати, – каже Діана Кермач.
– Я вирішила піти на “Media Camp” тому, що сталий розвиток невдовзі буде “модним” в Україні. Така тенденція приходить до нас з Європи і на їхньому прикладі ми бачимо позитивні наслідки. А завдання ЗМІ – донести людям користь цього вибору, – додає Світлана Матвієнко.
Протягом двох тижнів по закінченні табору учасники повинні опублікувати в медіа матеріали на тему сталого розвитку.

 

Читайте також: