Вт. Лис 24th, 2020

Мета гри – навчити користувачів медіа розпізнавати джинсу, маніпуляції та фейки. У грі використовуються реальні кейси та пояснення, що допомагають краще засвоїти матеріал.

Завдання гравця – знищити «фабрику брехні», яка поширює неправдиву інформацію та маніпулює свідомістю суспільства.

Щоб успішно закінчити гру, потрібно використовувати критичне мислення та базові знання з журналістики та медіаграмотності.

Особливий бонус для гравця – «секретна інформація» зі світу політики та медіа.

Наприклад, користувач дізнається, чиї інтереси просувають українські телеканали.

Окрім гри, IREX також створила безкоштовний онлайн-курс з основ медіаграмотності.

Нагадаємо, українці вивчатимуть цифрову грамотність по освітньому серіалу.

Від reporter